torsdag den 1. januar 2015

Julenegle

Ups, der fik jeg lige holdt juleferie, men det tvivler jeg nu på at nogen opdagede. Jeg har faktisk tænkt en del over min blog på det seneste, det er jo ikke fordi jeg hverken høster særligt mange nye læsere eller kommentarer. Jeg ved ikke om det er fordi jeg skriver om for meget forskelligt, for kedeligt, for forudsigeligt eller og om I ikke gider se mine negle eller mine scanninger af gamle ALT for Damerne. Jeg er ret glad for Instagram, for det er både nemt og hurtigt at opdatere og følge, og der har jeg hurtigt fået en masse følgere. Men indtil videre har jeg besluttet at beholde min blog, så her kommer mine julenegle i december:

Det vil sige vi starter med mine Marilyn Monroe negle, stemplet med mine nye MoYou plader:
Sannes nails
Den nude lak er fra Oriflame, jeg har tilføjet lidt mini-guldglimmer, for nude er bare ikke rigtig mig.

Mine fødselsdagsnegle, stemplet med Bundle Monster Holiday Collection oven på Ciaté Spending Spree, min yndlings duochrome lak:
Sannes nails

Mine første julenegle:
Sannes nails
En gradient med rødt og grønt glimmerlak ovenpå Sally Hansens Bleech Babe.

Her har jeg stemplet kristtjørn ovenpå på en billig guldlak fra supermarkedet, og tilføjet små røde rhinstene som bær:
Sannes nails
Dem var jeg ret glad for, og de scorede også over 20 likes på Instagram, hvilket ikke er sket for mig før.
Sannes nails
Alle tre lakker er fra ColorClub, mit yndlingslakmærke.

Og det sidste hold julenegle, Rudolf stemplet med Bundle Monster Holiday Collection ovenpå en guldlak fra supermarkedet og røde rhinsten som hans næse:
Sannes nails
Den røde lak er ColorClubs Ruby Slippers, mind yndlings røde lak.

Jeg håber I havde en go' jul. Det havde jeg. Julemanden kom, og selvom søsters tvillinger er ni år efterhånden, kigger de stadig en smule betuttede op på ham:
Sannes blog

Og han havde noget med til MIG!:
Estee Lauder

Jeg blev SÅ overrasket og GLAD! Jeg fik denne fuldstændigt vildt luksuriøse beauty box fra Estee Lauder fyldt med de lækreste makeup sager. Jeg må ha' været meget sød i år.

Rigtig godt nytår til alle der stadig gider læse med. :)

2 kommentarer:

  1. Hej Sanne - lige en kort kommentar, som enhver god gæst bør:) - elsker din 50'er stil - faldt over din blog da jeg ledte efter inspiration til 50'er tøjstil som forberedelse til 50'er fest vi skal holde til sommer (ja, ved godt der er laaang tid til, men det er jo sådan en ting det er sjovt at forberede sig til) - for at fejre min mands 50 års føsser. Og hold da op, hvor er jeg også bare lige vild med det - synes det er fedt at du holder det gennemført også i hverdagen. tak for inspiration og godt nytår!
    mange hilsner, Anne

    SvarSlet
  2. Hej Anne,

    Tusind tak for din supersøde besked, den gjorde mig dag meget bedre og var lige hvad jeg havde brug for. :) Jeg er glad for at min stil kan inspirere. Og fedt at I vil holde halvtredserfest. Jeg ved ikke om du allerede har set det, men her er to nyttige link til jeres fest:

    Vintage/repro-tøj i Danmark og EU:
    http://gt-sanne.blogspot.dk/2014/10/reprovintage-tj-i-danmark-og-eu.html

    Min halvtredsårsfødselsdag med halvtredsertema:
    http://gt-sanne.blogspot.dk/2014/01/i-halvtredserne.html

    Velkommen til min blog, jeg håber du kigger forbi igen. Rigtig godt nytår. :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...