torsdag den 16. oktober 2014

Sensommer- og efterårsnegle

Så har jeg samlet de sidste sensommer og de første efterårsnegle i dette indlæg.

Jordbærneglene var jeg rigtig glad for:
Sannes Autumn Nails 2014
Superneme at lave, det grønne blev trukket lidt med et dotting tool og de sorte aflange prikker lavet med en af søns Warhammer pensler. Den røde er en gammel OPI mini uden navn.

Og her mit livs første ombra:
Sannes Autumn Nails 2014
Som er lavet af alle de pink og lyserøde lakker jeg alligevel aldrig bruger. Den blev jeg også så glad for at jeg helt sikkert vil lave den igen. Supernemt, når man ikke skal sidde og blande farverne.

Fisketema oven på Essie Bikini So Teeny:
Sannes Autumn Nails 2014

Og Kys Kermit manicuren fra vores neglehygge aften, som jeg blev så glad for at jeg måtte lave den på mine egne negle:
Sannes Autumn Nails 2014
Lakken er Inglot 319.

Her måtte jeg straks afprøve et OPI sæt jeg faldt for i Magasin:
Sannes Autumn Nails 2014
Jeg havde nogle gavekort til overs, og fyrede dem af på neglelak. Dette sæt består af OPI Kermit Me to Speak (fantastisk duochrom blommefarve) og glimmerlakken hedder Gaining Mole-Mentum.

Og så fyrede jeg resten af gavekortene af på Ciatés fine efterårshus med fem små skønne lakker i:
Sannes Autumn Nails 2014
I kan se alle farverne på Evas flotte billeder her. Den grønne er Tickle my fancy, den røde er Can Can og den blå er Knee Highs.

Og så er det rigtig efterår:
Sannes Autumn Nails 2014
Her er der stemplet blade, agern og græskar. Ovenpå en billig kobberlak fra Rema.

Ugen efter blev det lutter visne blade, da jeg blev så glad for det motiv:
Sannes Autumn Nails 2014
Her oven på Models Own Beetle Juice Golden Green, og en ny bronzefarve også fra Models Own Bronze Rage.

Den blå duochrome er også en gammel kending fra Models Own Beetle Juice kollektionen, nemlig Aqua Violet:
Sannes Autumn Nails 2014
Oven på den har jeg brugt Models Own Northern Lights som dryp-manicure.

Her har jeg prøvet at tage billedet i en anden vinkel, for at forsøge at fange duo-virkningen:
Sannes Autumn Nails 2014

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...