torsdag den 16. maj 2013

Seneste negle

Lakerer hun da slet ikke negle mere, spørger I? Jo da, men de sidste par måneder har jeg været sygemeldt med seriøs stress, og udover at slappe af har jeg gjort temmelig meget rent, for det er min måde at komme af med frustrationerne. Og rengøring og fine negle hænger ikke rigtig sammen. Jeg har dog lidt at vise frem, flag-neglene her lavede jeg til min venindes 50 års fødselsdag:
Jeg har først lakeret to lag hvid Depend, ladet det hærde helt op, for derefter at sætte negletape på og til slut lakeret med den skønne glimmerøde Ruby Slippers fra Color Club. Det var alle vilde med.

Til min fødselsdag ønskede jeg mig Leading Lady fra Essie, men jeg fik en æske med hele tre Essie minier, som jeg er helt vild med. Jeg kunne slet ikke bestemme mig for om jeg skulle prøve Leading Lady eller Beyond Cosy først, så derfor prøvede jeg begge samtidig ved hjælpe af tape:

Den skrå udgave er supernem og altid flot, den blev virkelig bemærket og mit billede (taget i badeværelsets halogenlys) yder overhovedet ikke de smukke farver retfærdighed.

2 kommentarer:

  1. Hvor er et flot - jeg er især vild med den skrå udgave. Men uha, jeg er ked af at høre, at du er sygemeldt med stress. Håber det går bedre nu! Jeg har prøvet det samme ...
    Rigtig god pinse til jer!

    SvarSlet
    Svar
    1. De skrå er også min favorit, dem har jeg snart lavet i flere forskellige udgaver. Jeg var sygemeldt i 3 måneder fra mit arbejde, men nu kan jeg virkelig mærke at det er meget bedre. :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...