torsdag den 11. oktober 2012

Genial ring!

Nu vi er ved smykkerne ... så har jeg købt mig en genial ring:

Det er en temmelig kraftig sølvring, som man skifte kuglen ud på. Her har jeg en kugle som ret godt matcher mine havefestnegle. Det var manden som ekspederede og Søde Ægtemand helt vilde med.

Det er en kvinde på Nyord (skøn lille fredet ø ud for Ulfshale på Møn), som laver glaskuglerne selv. Både ring og et væld af kugler kan købes på hendes hjemmeside Runas.dk. Ringen koster 300 kr. inkl. en kugle, jeg fik en kugle rabat ved købe seks kugler i alt. Et par dage efter kom jeg i tanke om at jeg manglede to farver mere, så min svigerinde og jeg dampede til Nyord, for hun var også nysgerrig. Nu kan jeg glæde mig til fire kugler mere til min fødselsdag. :)


Billedet er lånt fra Runas side, det går jeg ud fra er OK, når nu jeg reklamerer for hende.

3 kommentarer:

  1. Der er intet nyt under solen. Min mor havde en ring med samme princip engang i 50'erne. Hvor den er blevet af, ved jeg ikke, men jeg kunne godt tænke mig en.

    SvarSlet
  2. Det siger jeg heller ikke, Rasmine. Jeg så faktisk en anden model med samme system for nok 27-28 år siden, og har lige siden fortrudt at jeg ikke købte den. Men nu har jeg denne, og der er rigtig mange kugler jeg kan ønske mig. :)

    SvarSlet
  3. Wow, hvor er den flot, Sanne! Når jeg kommer sydpå igen, må jeg ind og kigge hos Runa på Nyord ...

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...