torsdag den 25. oktober 2012

Efterårsnegle

Jeg elsker grønne negle, så når jeg er i efterårsstemning, må det blive noget med grønt. Her har jeg brugt to duo-crome lakker fra Models Owns Beetle Juice kollektion fra sidste efterår - den grønne er  Golden Green  og prikkerne er lavet med Pinky Brown:
 Det var nemt og jeg synes det er rigtig fint. Jeg elsker den billegrønne lak.

Her en anden efterårsgrøn variation:

Det er en magnetlak fra Nails Inc som hedder Spital Fields, og magneten der følger med kan lave tern. Superflot og supernemt, effekten er bare meget bedre når man har fladere negle end jeg har. Men jeg elsker farven. Den franske kant er også lavet med Models Own Pinky Brown fra Beetle Juice serien sidste år.

4 kommentarer:

  1. Jeg stemmer på eksempel nummer 2. Hvilken foretrækker du egentlig selv?

    SvarSlet
  2. Åhh, det er svært, Rasmine. Jeg tror det bli'r den øverste. Det kan jeg bedst li' den grønne farve og prikkerne var ret fine. Men den ternede lak er jo osse' sjov.

    SvarSlet
  3. Hvor er de fine, Sanne - det klæder dig så godt, men jeg ville aldrig kunne gå med lakerede negle.
    Rigtig go' weekend! Kh

    SvarSlet
  4. -> Madame, sjovt så forskellige vi er, jeg kan ikke undvære at gå med lakerede negle. :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...