torsdag den 3. maj 2012

Verdens nemmeste neglekunst

Jeg kalder den "omvendt manicure", supernem og simpel, men alligevel bliver den bemærket alle vegne:
Søn gjorde sig megen umage med at tage billedet, så mine hænder ikke var "lige så rynkede som en firsårigs". Tak, søde søn. Vinklen er dog en anelse underlig, men det går simpelthen bare ud på at finde to modsatte farver, som alligevel "matcher" og så male de fire fingre i hver af farverne, og spejle tommelfingrene.

Her her nogle eksempler på "modsatte" farver jeg har brugt:
Nails Inc, som nærmest er hakket-flæskefars-farvet (adr!) og Essies vidunderlige Navigate Her. Nails Inc er kun købt for at pynte på toppen af min neglelakkommode, hvor jeg har en mindre samling af sjove og fine neglelakflasker stående:

Denne Essie kombination brugte jeg ret meget sidste sommer:
Lovie Dovie og Lapis of Luxury.

Disse to købte jeg via en negleblogger i Australien og de er også superfine sammen:

Man kan selvfølgelig pynte yderligere med f.eks. prikker eller franske glimmerkanter.

2 kommentarer:

  1. Den australske kombination får min stemme :-)

    SvarSlet
  2. -> Rasmine, den er jeg også selv rigtig glad for, jeg må huske at tage et billede næste gang jeg har den på. Rigtig go' weekend. :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...