torsdag den 1. december 2011

Jeg er læbepomadoman!

Ja, jeg tilstår, jeg er afhængig af læbepomader! Jeg ELSKER læbepomader, læbestifter og lipglosser. Jeg har en læbepomade i hvert rum, i hver lomme, i hver taske og i hver bil. Og jeg køber hele tiden nye, for så er der en lækker duft eller en sjov tube, jeg absolut må prøve. Det er jo også en billig lille gave til mig selv og da jeg bruger dem hele tiden, mener jeg at det er OK at købe dem.

Etsy kan man købe de lækreste hjemmelavede læbepomader. Jeg gjorde en go’ handel hos hende her: GreenNymph. Jeg købte bl.a. kirsebær tærte, vanille latte, creme brulee og karamel æble dufte. Mums, de er lækre.

Og forleden røg der lige en mindre julekollektion i kurven, ups, som det dog sker af sig selv nogen gange!
Nu kan jeg ikke engang bilde mig selv ind at jeg mangler.

1 kommentar:

  1. sejt :) og nice blog du har dig!! ;)

    tjek lige min blog ud, tak :)


    http://beautilicious11.blogspot.com/

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...