torsdag den 15. september 2011

Vintage Etsy snold

Kender du Etsy? Det er en hjemmeside hvor private handler med hjemmelavede og vintage ting. Vintage? Ja, jeg vælger at bruge det engelske ord, mod mine principper, for ”gammelt” lyder ikke særlig godt. Det lugter af skrammel og støvet loft. Vintage derimod, det er noget fint og elegant. Der er meget hjemmelavet i alle tænkelige kategorier, jeg er f.eks. ret forelsket i dette hylster til min e-bogslæser:

Nå, jeg har shoppet lidt den sidste måneds tid, jeg fandt bl.a. denne skønne sommertaske fra 50’erne:
Lille og fin og med et lækkert pleksi håndtag, den bli’r en favorit til næste sommer – hvis det altså bli’r sommer!

Dette lille rejsesysæt kunne jeg ikke stå for:
Så fint, se hvordan det folder sammen og så indeholder det jo alt hvad man har brug for. Det får fast plads i kufferten.

Dette fine lille billedalbum var jeg nødt til at eje:
Jeg glæder mig allerede til at finde billeder der skal i det.

Og så fandt jeg lidt ”nye” efterårsøreringe:
De visne blade er superflotte og græskarrene er for en gang skyld mere efterår end Halloween.

Men en enkelt ny Halloween-ting røg der da osse’ i kurven:
Den er også superflot og ligner ikke noget andet i min Halloween-smykkesamling.

Så har du lyst til noget anderledes eller mangler du en fin hjemmelavet gave man ikke ser i butikkerne, så prøv Etsy. Jeg har kun mødt supervenlige sælgere.

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker etsy..

    Er vild med de ting du har købt :D

    Sussi

    SvarSlet
  2. -> Sussi, Tak, det værste er at man kan blive ved med at finde noget fint og fantastisk. :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...