onsdag den 2. februar 2011

Tøsesnold

Jeg elsker Oriflame! Jeg har været medlem siden min mor meldte mig ind som en julegave, da jeg lige var fyldt 14. Jeg husker tydeligt at jeg fik en stor toilettaske fyldt med alverdens skønne sager. Det var fantastisk. Og jeg lader mig stadig jævnligt friste.

I fredags var jeg til røngentkontrol, og fik at vide at mit ben vokser perfekt sammen. Det skulle fejres! Og meget belejligt lå det nye katalog fra Oriflame til mig, da jeg kom hjem. Jep, jeg har ingen problemer med at finde en undskyldning for at forkæle mig selv. Her er hvad der røg i "kurven" denne gang:

En lille lyserød lygte til 19 kr., den kan man da ikke undvære:


En flaske lyserød forårsparfume til sølle 68 kr.:
Den duftede godt på papirprøven, men det kan jo ikke gå helt galt til den pris.

Og matchende sæber i flot facon - jeg elsker sæber:
De skal pynte på min smukke muslingeformede håndvask. Jeg må vise jer mit badeværelse en dag.

En lyserød glimmer lipgloss:
Jeg er afhængig af lipgloss.

En rød "tripple core" læbestift med hjerteformet kerne:
Det kunne jeg simpelthen ikke stå for, og det er med røde læbestifter som med sko - man kan ALDRIG få for mange! :)

Og en stor flaske marcipanduftende skumbad til sølle 39 kr.:
Jeg elsker et velduftende karbad, og har lovet mig selv at når jeg får bandagen af og min førlighed tilbage, så vil jeg tage mig et godt langt karbad med Nat King Cole i højtalerne - ahhh!

2 kommentarer:

  1. - og efter dit marcipanbad hører vi ikke mere fra dig, fordi din mand har spist dig ;-(

    SvarSlet
  2. -> Rasmine, ja, det kan jeg jo frygte ... eller håbe! :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...