søndag den 9. januar 2011

Marilyn Monroe

Behøver jeg flere Marilyn Monroe bøger?
Nej, det kan jeg vist ikke engang bilde mig selv ind at jeg gør. Alligevel røg der lige to nye i Amazon kurven for et par dage siden. Jeg havde fået penge til bøger i fødselsdagsgave af min mor, hun er lige så vild med bøger som jeg.

Den første er helt ny:
"Fragments" er alle hendes egne noter, digte og skriblerier i diverse notesbøger og andre små sedler. Den glæder jeg mig meget til at læse, for jeg tror virkelig at den vil vise hvem hun virkelig var.

Den anden er med en sjældent set serie fotos fra Canada:
Det er billeder fra 1953, hvor hun var utroligt yndig. For mig har hun altid været verdens smukkeste kvinde - og så havde hun figur, det kan jeg også rigtig godt li'.

Jeg vil slutte med et aktuelt billede fra bogen:
Lige inden fotosessionen kom hun til skade med sit ben, og trods benbandage gennemførte hun hele sessionen og så som altid fantastisk ud.

Jeg har også lige brækket mit ben! I onsdags. Gled på al den elendige is, så nu er jeg dømt til at holde mig fuldstændigt i ro de næste mange uger. Men jeg slap da heldigvis for at blive opereret - det var jeg nemlig slet ikke klar til endnu. Så pas på derude!

6 kommentarer:

  1. Du må da vist være ekspert på MM!
    Hvor øv med dit ben. Håber tiden kan fyldes med noget spændende, så den går hurtigt.
    God søndag!

    SvarSlet
  2. -> Koh-I-Noor, ekspert og ekspert - jeg ved temmelig meget efterhånden. :) Ja, det var dælme ikke planlagt med det ben.

    -> Rasmine, jeg prøver. Jeg får strikket, læst bøger og manualen til mit fine nye kamera. Jeg har lige syet en trøje sammen i dag. Men det bli'r hurtigt kedeligt at være så fastlåst.

    SvarSlet
  3. Jamen Sanne dog, hvor uheldigt :-(
    I dag har det om muligt været endnu værre derude, så du har nok fået et par lidelsesfæller mere. Jeg håber de nye MM bøger kan adsprede dig en smule. Rigtig god bedring herfra.

    SvarSlet
  4. Rigtig god bedring med benet, Sanne - det var vel nok ærgerligt, at du faldt og kom til skade!
    Her har det også været livsfarligt glat i mange dage

    SvarSlet
  5. -> Ditte, ja, jeg er klodsmajor nummer 1, men jeg er ikke alene (det er så bare ikke godt i dette tilfælde).

    -> Madame, ja, det er slut med isdans på hovedtrappen for mit vedkommende. Jeg skal ikke uden for en dør de næste mange uger.

    TAK for jeres søde hilsner alle sammen.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...