søndag den 12. december 2010

Julenyt

Jamen, har hun da slet ikke fået noget nyt julepynt i år? Spørger I, efter jeg sidste år viste jer hvordan jeg julepynter.

Nu har jeg jo MEGET julepynt, faktisk så meget at jeg ikke engang kan bilde mig selv ind at jeg mangler noget, men lidt nyt er der da kommet til. Jeg er så heldig at få hjemmelavede fødselsdagsgaver af min svigerinde, og hun er næsten lige så julebims som jeg:
Her en superlækker juleplaid, hun selv har lavet af rød fleece med et håndquiltet julemotiv på midten og håndsyede kanter med grønt garn der ligner gran. Det nyder jeg at putte mig i på sofaen hver aften. For nogle år siden fik jeg julepuder af hende - de er ikke kommet frem endnu her på billedet.

Og to fine lyserøde julepuder til mit soveværelse:
Anderledes julede, men superlækre.

Og så har jeg købt denne skønne julestjernebroche hos Dansk Røde Kors:
Den er lige mig - masser af røde rhinstene.

Og så var jeg jo i Lübeck med søde ægtemand forrige weekend, og faldt over dette juleneglelaksæt på færgen - til sølle 70 kr.:
Det er virkelig en samling fuldstændigt fantastiske farver: en mørkerød og en klar grøn med masser af glimmer, en guldglimmer og en der hedder "snefnug", dvs. en mælket lak der glitrer som sne. Og der fulgte også et ark neglestickers med, så man jule- og vinterdekorere neglene. I kan se hvordan det ser ud på her.

... nå, jeg smutter - jeg skal lakere negle. :)

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...