søndag den 24. oktober 2010

Jeg overlevede!

Allerførst - TAK for alle jeres søde hilsner. Det har virkelig varmet meget at modtage dem.

Jeg overlevede! Det er stadig mig der sidder og skriver i den anden ende. Sanne med den gamle røde sportsvogn og de mange sko. Men det har været drøjt. De første ti dage var ti dage i helvede. Mine bange anelser om at jeg ikke kunne tåle narkosen holdt desværre stik. Det første døgn brugte jeg på at forsøge at vågne op, de næste fire døgn brækkede jeg mig (ikke så godt når ens mave er skåret op), derefter kunne jeg intet spise, og så fik jeg selvfølgelig forstoppelse. Ak!

Men nu går det godt igen. Jeg sover om natten, spiser normal mad og trisser lidt rundt og rydder op efter mine mænd.

For lige at toppe jammerligheden, døde svigerfar meget pludseligt samme morgen som jeg blev opereret, så det har været en hektisk uge. Søde ægtemand savnede mig meget og glædede sig til at få mig hjem i ægtesengen, som var meget stor og tom. Og da så jeg kommer hjem brækker jeg mig hele natten, og han render i rutefart ned ad trappen med baljen. Han påstod nu indædt at han var glad for at få mig hjem.

Jeg har levet i en botanisk have med alle de blomster jeg har modtaget, min inbox og min mobiltelefon har svømmet over af søde beskedder - så endnu en gang: TAK for jeres søde hilsner. :)

7 kommentarer:

  1. Godt at høre, at du er begyndt at ligne dig selv igen!

    SvarSlet
  2. -> Rasmine, det går den rigtige vej nu. :)

    SvarSlet
  3. Dejligt at du er tilbage og i nogenlunde form igen, men sikken da en drøj omgang! Pas nu godt på jer selv :-)

    SvarSlet
  4. Det var vel nok godt at høre nyt fra dig, Sanne - selv om det har været en ualmindelig drøj omgang.

    SvarSlet
  5. -> Ditte, det kan du tro. Jeg både sover til middag og hygger med film og strikketøj. :

    -> Tak Madame, ja, det har ikke været nogen dans på lutter lagkage, men nu får jeg det bedre for hver dag. Var faktisk ude og gå en tur i går, trængte til noget frisk luft. Hils Monsiur.

    SvarSlet
  6. Pyha - det lyder som en rigtig hård omgang. Men jeg er glad for at det går fremad og ønsker dig fortsat god bedring!

    SvarSlet
  7. Tak Jens. Det går generelt bedre nu, men nogle dage er jeg helt på toppen og dagen efter er jeg helt i bund. Så må jeg bare ligge og halvsove på sofaen hele dagen. Rigtig go' weekend til dig. :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...