lørdag den 21. august 2010

Sommersmykker

Har jeg da slet ingen sommersmykker, spørger I, nu hvor sommeren går på hæld. Jo, selvfølgelig, jeg ejer smykker som passer til alle årstider og højtider, hvilket jeg synes er sjovt og som ofte bliver bemærket. Jeg har tidligere vist jer mine påske-, efterårs-, Halloween-, jule- og vintersmykker. Men det er lidt svært med sommersmykker, det er for det meste altid med et strandtema eller blomster og sommerfugle. Lad mig lægge ud med mit yndlingsarmbånd:
Jeg har samlet mig et helt sæt med broche, øreringe, tåring og ankelkæde, mangler faktisk kun en halskæde.

Flere sommerlige yndlingssmykker:







Og så samler jeg jo på konfetti pleksi fra halvtredserne. Det er pleksiglas med indstøbt glimmer eller små konkylier og muslinger, så det er også meget sommerligt. I får lige et par eksempler:




Det go’e ved konfetti pleksi er at det kan fås i stort set alle farver og for det meste ikke er særligt dyrt, check eBay, søg efter ”confetti lucite”.

7 kommentarer:

  1. Jeg har aldrig set en halskæde med en isvaffel - men hvorfor ikke, det må jo gerne liiige få øjnene til at glippe :-)

    SvarSlet
  2. -> Donald, Jeg lover at iføre mig både Opel GT og is-armbånd når vi ses om lidt til blogtræf. :)

    SvarSlet
  3. Tak! Det var herligt at se GT'en og (især?) armbåndet. Hvordan bærer du dig ad med at få det hele til at passe? Det var flot, virkelig flot! Og en hyggelig dag.

    SvarSlet
  4. Kære Sanne, tusind tak for i går! Det var spændende at se din herlige 50'er-stil, som klæder dig forrygende godt :-)

    SvarSlet
  5. Tak for en rigtig hyggelig dag. Jeg glæder mig til at se dig igen og håber at du også har lyst næste gang.

    Donald har kommenteret dit armbånd - så vil jeg kommentere dine ørenringe. De var helt vildt flotte! Man må indrømme, at du har rigtig flot stil.

    SvarSlet
  6. Hej Sanne.
    Flotte smykker.
    Hyggeligt at træffe dig i går.
    Du har bare den fedeste tøjstil. Tak for inspirationen.

    SvarSlet
  7. Tak alle sammen for jeres søde ord, jeg er helt overvældet. :)

    Og også tak for sidst fra mig, det var rigtig hyggeligt at møde jer.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...