tirsdag den 8. juni 2010

Snold - med go' samvittighed

Jeg har snoldet ... og det med go' samvittighed. Fik i sidste uge et blad fra Dansk Røde Kors og spottede denne supertjækkede taske:
Tænkte først at 342 kr. måske var lige i overkanten for en taske af genbrugspapir, men fik så nærlæst teksten - og så synes jeg pludselig at det lød som et rigtig godt køb:

"Håndlavet taske fra Ecoist.
Tasken er fremstillet af genbrugte eksemplarer af magasinet Hjælp fra Dansk Røde Kors. Hver taske er unik, og taskerne er flettet af fattige kvinder, der fremstiller dem hjemme eller i små produktionsenheder i blandt andet Mexico og Peru. Det sker efter fair trade-principper, og der plantes to træer for hver taske, der bliver solgt.
Størrelse (BxHxD): 190 x 100 x 450 mm
For hver solgt taske modtager Røde Kors 50 kr."

Den kan købes på www.drk.dk/webshop

Jeg glæder mig meget til at modtage min.

2 kommentarer:

  1. Ja, du har ret....Så blev tasken jo pludselig helt billig.
    Sådan en tror jeg også jeg vil have.

    SvarSlet
  2. -> Heidi, den kan varmt anbefales, jeg synes stadig min er supersmart og er meget glad for den. Jeg får faktisk tit kommentarer når jeg går rundt med den. Velkommen til min blog. :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...