onsdag den 28. april 2010

Mor har fået nyt legetøj

Ja, så har jeg faktisk brugt penge!

Nogen af jer har måske tænkt hvad der blev af mit nytårsforsæt - jeg holdt faktisk op med at skrive om hvad jeg købte, både fordi jeg tænkte at det nok blev en anelse kedeligt i længden, men også fordi jeg faktisk ikke rigtig har brugt penge!!! Altså, med undtagelse af nogle småting til 10-20 kr., som ikke tæller. Men NU har jeg brugt penge! Jeg har jo fået nyt job, og det skal da fejres med lidt snold, så jeg scorede dette fuldstændigt uundværlige sæt på eBay:
Pudderdåse og læbestift med masser af kulørte rhinstene - ligesom jeg allerbedst kan li' det, og jeg er sikker på at det kommer til at klæ' mine gennemsigtige tasker fra 50'erne.

Og så har Aldi et særdeles fikst lille videokamera på tilbud i denne uge:
899 kr., det kunne jeg slet ikke stå for. Og så endte det endda med at søde ægtemand forærede mig det, han er nu min yndlingsmand! ;)

Så fremover regner jeg med at kunne præsentere jer for videoer af min dansende søn i en noget bedre kvalitet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...