onsdag den 3. marts 2010

Forklæderevolutionen

Ja, hvad i alverden er det???

Jeg har nydt at læse Donnas blog siden nytår forrige år, hvor hun startede et eksperiment med at leve som i 1955. Hun skriver skønt og har nogle virkelig gode synspunkter, hun er meget inspirerende. I år har hun så startet en hjemmeside der hedder The Apron Revolution. Den er jeg også ret vild med, den er lidt ala et dameblad fra 50'erne, og det er jo lige mig.

Hun har udnævnt mig til Apronite of March, hvilket jeg faktisk er lidt beæret over.
Det må skyldes alle mine kommentarer på hendes blog, jeg kan jo ikke holde min mund, vil nogen af jer vide. ;)

Jeg har i min vinterferie i Østrig skrevet en lang artikel om hvordan det var at leve i Danmark i 50'erne, og hvordan jeg lever i dag. Jeg lever åbenbart temmelig "vintage", uden at tænke nærmere over det. Så hvis I har tid og lyst til at tygge jer igennem et langt skriv på mit rustne Engelske, som er skrevet frit fra leveren uden hjælpemidler, så go' fornøjelse. :)

4 kommentarer:

  1. Jeg har læst det - og undret mig noget, for mine 50'ere var heeelt anderledes. Det må vi have en eftermiddag eller aften om! Måske har det noget at gøre med, hvor vi hver især boede.

    SvarSlet
  2. -> Rasmine, ja, det har da helt sikkert noget med geografi at gøre. Jeg boede midt inde i Kbh, hvor jeg tror det faktisk var temmelig gammeldags. Jeg har jo faktisk ikke selv levet under 50'erne, så det er bestemt ikke ment som den endegyldige sandhed. Jeg er glad for at du ikke kritiserede mit engelske, du er jo eksperten. :)

    SvarSlet
  3. Kritisere dit engelske? Nej, da! Jeg er dybt imponeret, især i betragtning af, at du påstår, at det er rustent. Der er ikke meget rust at finde.

    SvarSlet
  4. Åhr, tak Rasmine. Det er jeg virkelig glad for at høre, jeg er jo ikke prof som dig.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...