fredag den 19. februar 2010

Østrigsk snold

Til trods for at der kun var et par butikker i Lofer fik jeg brugt lidt penge, det var jo trods alt ferie. Bl.a. fandt jeg et aldeles vidunderligt lille bitte armbåndsur fra ca. 50’erne, som skal trækkes op. Så fint og feminint! Og fatter som havde loppemarkedet havde sendt uret til urmageren, hvor det fik nyt glas og ægte reptilrem inden jeg slap 20 Euro for det. Jeg synes det er et fund, og selvom det vel er imod mit nytårsforsæt, så går det nok.
Jeg købte fem bøtter håndcremer, Kamill, en stor bøtte koster 18 danske kroner og det er simpelthen min yndlingshåndcreme. Dufter godt og er rigtig go’ til tørre hænder.

Årets kamillehøst.

Jeg snoldede noget nyt og smart – stickers til negle. Efter jeg er blevet helt skudt i NegleNymfernes blog, har jeg genopdaget hvor sjovt det er at ordne negle. Ikke bare file, file og så lidt lys lak, næh, nu skal der mere sjov til. Jeg fandt de her stickers til 1 Euro for et helt ark, og indtil videre er de et hit.
Lakken jeg har på købte jeg også på færgen, det er en farvet negleforstærker fra Trind, hollandsk mærke jeg ikke kendte i forvejen. Kostede kun 45 kroner, holder fantastisk og farven er perfekt. Hvorfor købte jeg kun en flaske?

De små stickers skal klistres på rene negle og så skal der et lag klar lak ovenpå. På billedet har jeg endda vasket tøj flere gange og de sidder stadig perfekt på. Burde ha’ købt et par ark til, til den latterlige pris er det jo nærmest ikke et brud på mit nytårsforsæt. ;) I samme grøft fandt jeg på færgen et virkeligt billigt (ja, det er jo mit problem, jeg kan ikke stå for gode tilbud) sæt med bittesmå rhinstene til at sætte på neglene. De er ikke afprøvet endnu, men superfine det er de, og jeg havde lige spottet et lignende sæt andetsteds til 3-4 gange så meget, så det var jo nærmest et kup.

Rigtig go' weekend til jer alle. :)

2 kommentarer:

  1. Mon der et eller andet sted findes en flække, der er så lille, at du slet ikke kan gøre et kup? ;-)

    SvarSlet
  2. -> Rasmine, sikkert ikke, for jeg har jo altid antennerne ude. :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...