lørdag den 23. januar 2010

Faconskåren vinyl

Det går rigtig skidt med vores nytårsforsæt, men det går til gengæld rigtig godt med min samling af specielle vinylplader. Se nu bare her hvad jeg har fundet til nærmest ingen penge på eBay:
Prince's Purple Rain i LILLA, så fantastisk. Glæder mig til at lægge den på pladespilleren.
Tina Turner i fuld udrustning, fed sang og flot skive.
Super-dekorativ og fundet til spotpris.
The Bangles i hjertefacon.
Søn og søde ægtemand er ret vilde med hende her.
Denne her er også i min bog om vinylplader.
Et sødt lille englebarn, er ikke sikker på kunstneren.
Den lidt mere psykodeliske genre.
Er ikke sikker på hvem ham her er, men skiven er flot og den fulgte med i det ene lot jeg scorede på eBay.
En amerikansk baseball.
Et rødt hjerte med filmmusik.
Den sidste i samlingen, gennemsigtig med et billede i midten.

Jeg scorede to lots på eBay, et med fem stk. i og et med med seks stk. i, begge lots til 25 dollar - og de er så rigeligt pengene værd. Hvis de er så ridsede at de ikke kan spilles, kommer de bare til at ligge til pynt på pladespilleren.

Og så har jeg købet en bog, Thereses tilstand trilogien for 99 kr. i Føtex:
Ikke fordi jeg ligefrem mangler bøger, men fordi JEG SKAL PÅ FERIE!!! :)

Søde ægtemand havde ellers sagt at vi ikke skulle på skiferie, men så gik han alligevel lidt i selvsving for et par uger siden og fandt et skønt luksushotel i Lofer i Østrig. Jeg ELSKER Østrig, der er så smukt og hyggeligt og folk er så supervenlige dernede. Og spørg mig lige om jeg trænger til ferie.

4 kommentarer:

  1. Åh nej! Du samlede da ikke på de der plader, før du fandt den bog på amazon, vel?

    Sikke et fantastisk snebilede. er det der, I skal bo?

    SvarSlet
  2. -> Rasmine, nej, ikke så intenst som nu. Jeg er samler og vil altid finde noget nyt at samle på. Nej, billedet er ikke fra Lofer, jeg tror faktisk det er fra Norge, at dømme efter træhuset. Men sneen er ligeså overvældende og smuk i Østrig.

    SvarSlet
  3. Den med ghettoblasteren er ret fed! ;D Forresten så jeg du efterlyste en pastelblå på en anden blog, Orly har lavet en fin kollektion hvor der er en skøn pastelblå farve i :)
    http://rijah.dk/2010/01/orly-lemonade-pixi-stix-and-snowcone.html Kan kun anbefale den i hvert fald :)

    SvarSlet
  4. -> Velkommen til min blog, rijaH, jeg besøgte lige hurtigt din blog og ser at du også er vild med neglelak. Tak for tippet med den lyseblå. :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...