tirsdag den 19. maj 2009

Lille Dyt i Veteranposten

Min historie om min sommerbil blev virkelig trykt i Veteranposten, nemlig i aprilnummeret, her har jeg scannet en del af det (historien kan I jo læse på linket, hvis I ikke allerede har gjort det):
Et er jo at de siger de vil gøre det, et andet er om de virkelig gør det. Jeg føler mig meget beæret.

I søndags udstillede min far og jeg vores gamle køretøjer på Klampenborg Galopbane, hvor der blev holdt det årlige Copenhagen Classic Autojumble. En af mine go'e venner syntes jeg skulle kopiere min historie og sætte kopierne i forruden, da der sikkert var mange som godt ville læse den, men den er jo lang så man læser den ikke sådan lige på et minut. Det viste sig at være en go' idé, for der var helt udsolgt, da vi skulle hjem. Mere om udstillingen og masser af billeder af smukke køretøjer senere.

9 kommentarer:

  1. Jeg synes absolut, at din dyt har fortjent en plads i "fagbladet", og din beretning husker jeg som underholdende og informativ ;-)

    SvarSlet
  2. Flot opsætning - til lykke!

    Tror du, LIlle Dyt kan finde til Brede?

    SvarSlet
  3. TAK, Anjoe! :)

    TAK, Rasmine! Det tror jeg godt, jeg har jo foræret mig selv en GPS. Hvad sker der i Brede?

    Rigtig go' weekend, begge to. :)

    SvarSlet
  4. Det var en test - og du har ikke bestået :-D

    Jeg tænkte jo nok, at du havde glemt dette her: http://tidenstoej.natmus.dk/

    SvarSlet
  5. Rasmine, nu er du næsten tarvelig! :)

    SvarSlet
  6. Så vil du måske slet ikke med?

    SvarSlet
  7. Jo for pokker, Rasmine! :)

    Du var tarvelig at fange mig på denne måde.

    SvarSlet
  8. Jeg giver en caffè latte i Brede.

    SvarSlet
  9. Så skal vi jo bare finde en dag! :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...