tirsdag den 7. april 2009

Påskepynt

Inspireret af Anjoes kommentar og Madames blog-indlæg om påskepynt, kom jeg til at tænke på at jeg jo slet ikke har tilstået at jeg er ”pyntesyg”. Jeg ELSKER simpelthen at pynte op – påske, halloween, jul, vinter – younameit, jeg har pynten! Til jul er der pynt over det hele, selv på badeværelset, til påske og halloween er det kun i stuen, men der er altid en passende krans på døren.
Og så har jeg naturligvis passende smykker til lejligheden til at pynte mig selv med. Kender du måske nogen som har påskesmykker?

Hvis du har lyst kan du se hvordan jeg pynter op til påske her.

Mer’ go’ påske til jer alle! :)

6 kommentarer:

  1. Kortet med veteranbil og påskekyllinger må være specialfremstillet til dig ;-)

    SvarSlet
  2. Jeg havde jo luret dig bl.a. grundet dine bemærkninger om trip-trap-figurerne :-D

    SvarSlet
  3. -> Rasmine,
    Ja, det skulle man næsten tro. Det passer ihvertfald perfekt til lejligheden. :)

    SvarSlet
  4. -> Anjoe,
    Ja, jeg er vist nem at regne u. ;) Kig på mine links, måske du kan få lidt inspiration til påskeoppyntningen.

    SvarSlet
  5. Sikke noget dejligt påskepynt du har, Sanne! Og smykkerne er da helt forrygende dejlige :-)

    SvarSlet
  6. -> TAK! :) De viste smykker er også mine absolut yndlinge.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...