lørdag den 17. januar 2009

Jeg er overvældet!

Jeg føler mig virkelig velkommen i blogland!
Efter et eneste sølle indlæg har jeg allerede fået flere faste læsere og en masse skønne kommentarer - TAK! :)

Og jeg har ikke engang sendt min blog til venner og bekendte endnu.
Jeg kan fornemme at der mangler en bil-blog her i blogland, men jeg lover at det ikke kun kommer til at handle om biler. For jeg har faktisk andre interesser, men jeg har allerede masser af go'e bil-historier i mit hoved, som venter på at komme ud. Så til jer der er til biler - glæd jer!

Jeg har fedtet meget med design og layout og strikket mig en header, hvori min lille bil har fået plads (mere om den senere). Jeg elsker rødt og da det matcher bilen, blev det farvetemaet - hvad synes I? Jeg er selv ikke helt tilfreds med den røde tone, men det er svært at finde en mørkerød, som hverken er kedelig eller brunlig. Mit livs-motto er nemlig at det aldrig må blive kedeligt.
Jeg har også tilføjet en masse links ude til højre.
Nu mangler jeg bare noget statistik, jeg vil jo godt se om der er besøg på min blog, det er jo ikke kun for min egen skyld jeg har startet den. Nogen go'e råd?

Rigtig go' weekend til jer alle! :)

3 kommentarer:

  1. Det passer så fint til dig med rødt! Og en pink bil findes vel ikke ...
    Jeg glæder mig til at følge med her, Sanne, og jeg ved jo at du elsker sko, julen, små parfumeflasker - og en hel masse andet :-)

    SvarSlet
  2. Hvis du vil eksperimentere med den røde farve, kan du gå ind på http://www.3wave.dk/webvejledvaelgfarve.htm
    og prøve dig frem. Man kan jo sagtens lave en mørkerød, der ligger i den violette skala i stedet for den mørkebrune. Hvis du finder noget, du kan bruge, får du den hexadecimale html-kode, der betegner farven, og den kan du så bruge inde i blogspot - du kopierer bare koden i det felt, hvor der står 'Rediger farvehexkode' under Layout - skrifttyper og farver.

    SvarSlet
  3. Hej Lotten,
    Tak for tippet, det vil jeg da afprøve snarest. Jeg har lavet mit "header-logo" i PaintShopPro, og har fedtet rundt med røde farver, men orker ikke at lave det om mere.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...